Search Calendar Gallery | Auctions | Members Stats |
Admin |
Chat (0) new User-Map | send Password Register |
---|
Forum Overview |
Pages: (1) [1] » |
WSB Round 1. -Losail, Katar |
Bjeli BB | ||
---|---|---|
Group: Administrator Level: Posts: 505 Joined: 2/5/2007 IP-Address: saved | Konačno je završila suša. Danas su vožene prve dvije utrke WSB prvenstva u Dohi, Katar. Na stazi u pustinji izveden je Ducati 1098 show, a glavni akteri bili su Bayliss, Xaus i Biaggi. Ali svejedno je u drugoj utrci slavio jedan Suzuki. Prva utrka: Troy Bayliss si vjerojatno nebi nikada oprostio da je prvu borbu ove godine s Maxom Biaggiem izgubio. Ali bilo je blizu. Spasio se tek u predzadnjem zavoju u zadnjem krugu. Biaggi je probao uzvratiti zavoj poslje, ali nije išlo. Treći je završio Corser ispred Xausa i upornog Neukirchnera koji je bio najhrabriji prilikom lansiranja sa starta. Iza njega u red su stali Corser, Biaggi i Haga. Haga je bio autor prvog službenog preticanja ove godine, na štetu Biaggia. Ali tek malo kasnije, poslje nego je rimljan uzvratio udarac, Haga je iz nepoznatog razloga digao ruku s ručke u nagibu i završio na podu. "Sezona je tek počela i ovo je tek predjelo. Biaggi je jak, ali i Neukirchner također" rekao je Bayliss poslje prve utrke. "Na startu sam se previše žurio i bio sam dekoncentriran" opravdanje je koje je Bayliss dao za osrednji start. "Zadovoljan sam prvom utrkom, bila je prekrasna" objašnjava Biaggi. "Nažalost, pred kraj više nisam imao gume pa nisam mogao vratiti (Baylissu). Nije loše za debi na novom motoru." Što se još može zaključiti? Prva stvar je ta da izgleda kako su Superbike piloti kao vino; što stariji to bolji. Druga stvar je da je Superbike Beethovenova deveta simfonija u preticanjima. Bili smo svjedoci divnim borbama kroz sve skupine vozača. Poseban slučaj je Haga, koji je zbilja jak vozač, ali možda malo preimpulzivan. Što se još može reći? Carlos Checa spasio je Hondu šestim mjestom koje vrijedi zlata s obzirom na to kad je počeo i koliko je testirao novi motor. Fabrizio tek deveti na tvorničkom Ducatiju, Sofuoglu diskretan debitant, Kiyonari još uvijek traži formu iz BSB-a. Rezultat prve utrke: 1. Bayliss (Ducati) 18 krugova 2. Biaggi (Ducati) 0.396 3. Corser (Yamaha) 1.878 4. Xaus (Ducati) 4.487 5. Neukirchner (Suzuki) 7.505 6. Checa (Honda) 9.639 7. Nieto (Suzuki) 9.725 8. Kagayama (Suzuki) 19.537 9. Fabrizio (Ducati) 23.156 10. Smrz (Ducati) 24.429 11. Rolfo (Honda) 27.595 12. Sofuoglu (Honda) 27.979 13. Lavilla (Honda) 28.237 14. Haga (Yamaha) 30.205 15. La coni (Kawasaki) 31.882 16. Lanzi (Ducati) 32.067 17. Muggeridge (Honda) 40.745 18. Badovini (Kawasaki) 41.280 19. Iannuzzo (Kawasaki) 41.333 20. Gimbert (Yamaha) 41.743 21. Nakatomi (Yamaha) 43.183 22. Kiyonari (Honda) 43.569 23. D. Checa (Yamaha) 43.892 24. Holland (Honda) 50.380 25. S. Aoyama (Honda) 1.12.884 Druga utrka: Drugom utrkom dominirali su Ducatiji, a slavio Suzuki. I to Nietov. Fonsi je najviše profitirao na izlascima na pravac, gdje smo vidjeli skoro pa reprizu dvoboja Stoner-Rossi iz 2007. Iza Nieta završio je Xaus koji je tijekom utrke vodio predivnu borbu sa momčadskim kolegom Biaggiem. "Htio sam tvornički motor da mogu pokazati što znam i umijem; rezultat je tu" rekao je španjolac poslje utrke. "Nakon dolaska iz klase 250 imao sam velike probleme s adaptacijom, ali sada sam spreman za borbu za naslov." "Nisam baš prezadovoljan, imao sam ovu utrku u rukama, ali stvorio se neki problem sa elektronikom" rekao je Max koji nije uspio sakriti razočaranje. U određenom trenutku u utrci, Max je vodio i izgledalo je kako će samo povećati svoju prednost, ali malo po malo stigao ga je Nieto, a onda i teamski kolega Xaus. Bayliss nije mogao ponoviti uspjehe iz prve utrke. Start je bio još lošiji, ali se u samoj utrci bolje probio naprijed. Nažalost, izgleda kako mu je ponestalo gume pred kraj utrke. Fonsi Nieto napravio je obratno od Baylissa. Da nije bilo Nieta, možda bi se pričalo o nadmoćnoj dominaciji Ducatija koji je zauzeo sva mjesta od drugog do šestog. Za Ducati je to u neku ruku dobro (što njihov motor nije pobijedio drugu utrku) jer su dvocilindraši iz Borgo Panigale pod povećalom zbog svojih performansi. Nakon predstave u Katru, izgleda kako je Suzuki najkonkurentniji motocikl, čak i po mišljenju vozača, koji iskreno nisu sigurni na kojem nivou je Ducati, a ni Yamaha, koja je kao i 2007. u drugom dijelu utrke jako patila. Za tjedan dana se vozi u Australiji, na Philip Islandu. Možda ćemo tamo dobiti jasniju sliku o tome gdje je tko. Trenutna situacija u prvenstvu kaže kako je Bayliss dva boda ispred Biaggia. Neki imaju mišljenje kako će Ducati, koji očito cilja na titulu, podržavati oba teama, budući da je Bayliss brz, a Biaggi brz i konstantan. Rezultat druge utrke: 1. Nieto (Suzuki) 18 krugova 2. Xaus (Ducati) 0.301 3. Biaggi (Ducati) 1.321 4. Bayliss (Ducati) 6.452 5. Fabrizio (Ducati) 7.627 6. Lanzi (Ducati) 9.117 7. Corser (Yamaha) 10.806 8. Neukirchner (Suzuki) 11.661 9. Smrz (Ducati) 13.269 10. Sofuoglu (Honda) 14.563 11. Checa (Honda) 15.953 12. Tamada (Kawasaki) 16.748 13. Haga (Yamaha) 18.356 14. Lavilla (Honda) 26.311 15. Rolfo (Honda) 26.560 16. Laconi (Kawasaki) 26.683 17. Badovini (Kawasaki) 26.821 18. Gimbert (Yamaha) 28.650 19. Kiyonari (Honda) 33.150 20. Muggeridge (Honda) 36.656 21. Holland (Honda) 42.633 S. Aoyama (Honda) 55.352 Situacija u prvenstvu: 1. Bayliss 38 2. Biaggi 36 3. Nieto 34 4. Xaus 33 5. Corser 25 6. Neukirchner 19 7. Fabrizio 18 8. Checa 15 9. Smrz 13 10. Lanzi 10 11. Sofuoglu 10 12. Kagayama 8 13. Rolfo 6 14. Haga 5 15. Lavilla 5 16. Tamada 4 17. Laconi 1 Zahvaljujemo se http://www.motori.hr/ na pisanom tekstu Pozdrav BB Ekipa
| |
2/25/2008 10:53:00 PM | ||
Thread-Info | |
---|---|
Access | Moderators |
Reading: all Writing: all Group: general | none |
Forum Overview |