SearchSearch CalendarCalendar GalleryGalleryAuction-PortalAuctionsMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend Passwordsend Password RegisterRegister

Forum Overview » Motori » Moto sport » Imena koja ćete sigurno zamijetiti u 2008.-oj
Pages: (1) [1] »
Registration necessaryRegistration necessary
Imena koja ćete sigurno zamijetiti u 2008.-oj
Bjeli BBno Access no Access first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Group: Administrator
Level:

Posts: 505
Joined: 2/5/2007
IP-Address: saved
offline





Jorge Lorenzo(20).

Dvostruki i aktualni prvak svijeta u klasi 250 će slijedeće godine prijeći u MotoGP klasu i suočiti se sa zastrašujućim zadatkom: ne utopiti se u moru karizme Valentina Rossija. Lorenzo će biti teamski kolega sedam godina starijem superstaru na tvorničkoj Yamahi, ali će Lorenzo voziti na Michelin, a Rossi na Bridgestone gumama.

Lorenzo je blistav koliko to god španjolac može biti, iako mu to baš neide od ruke kao njegovom starijem kolegi. Navodno Lorenza nije briga za Rossijevu karizmu i popularnost, tj. nije ga uopće briga za Rossija.


Ako su 800cc motori ustvari samo velike 250-ice, nema sumnje da će se Lorenzo brzo priviknuti na njih. I još ako se Yamaha vrati u velikom stilu slijedeće godine, a neki predviđaju da će se upravo to desiti, imat ćemo lijepe sukobe u Fiat Yamahi u 2008.


Kenan Sofuoglu (24). Najbrža stvar koja je ikad izašla iz Turske, Kenan Sofuoglu. Nakon što je završio najimpresivniju karijeru u klasi Supersport, gleda kako će si skinuti jedan vrlo veliki teret s leđa. Teret je činjenica da je jedini Supersport prvak koji je uspio u WSBK-u i MotoGP-u Chris Vermeulen. Nebrojeni drugi, koji doduše nisu bili tako dominantni kao Sofuoglu, su otišli u WSBK i nikada nisu uspjeli. Ti „drugi“ se odazivaju na imena Karl Muggeridge, Sebastian Charpentier i Fabien Foret.


Ako Sofuoglu prenese svoj nevjerovatni uspjeh iz Supersporta u WSBK, osvojit će titulu iz prvog pokušaja.


Max Biaggi (36). Biaggi je skoro osvojio prvenstvo 2007. iako se mučio da nauči nove staze kroz sezonu. Nakon jedne godine na Suzukiju, Biaggi više neće morati potrošiti dva slobodna treninga i pola kvalifikacijskog pokušavajući shvatiti gdje se koči na Brands Hatch-u. Svejedno, slijedeće godine vozit će privatni Ducati, što znači daljnji period učenja. Biaggi je u Italiji velika medijska figura, skoro kao rock zvijezda, ali možemo li ga smatrati favoritom za titulu? Da je ostao na Suzukiju, možda. Svejedno, Max je pun iznenađenja te sigurno neće razočarati u 2008.-oj.


Ryuichi Kiyonari (25). Kyionari je prvak u Britanskom Superbike prvenstvu koji odlazi iz Engleske u možda najbolji WSBK team; Ten Kate Hondu, team s kojim je Toseland osovjio titulu 2007.


Tih i miran, Kiyonari neće privući mase opijene njegovom karizmom kao što bi to mogli Haga ili čak Kagayama, ali on je uvijek brz vozač koji donosi rezultate. Osvojio je Britansko prvenstvo kao i zadnju utrku japanskog Superbikea ove godine. Kritičari će se možda fokusirati na izostanak rezultata iz 2003. kada je vozio privatnu RC211V nakon smrti Daijira Kato-a. Jasno je da je Kiyo' trenutno zlatno dijete HRC-a. Hoće li se to nastaviti i u WSBK-u?


Jonathan Rea (21).


Sa tek 20 godina Rea je definitivno obećanje za budućnost i netko koga moćnici iz Honde spremaju za veličanstvo. Svog teamskog kolegu Kiyonaria je ganjao za prvenstvo 2007., impresionirao prave ljude, ali kada su mu ukazani novi putevi, odbio je ono što neki smatraju dobrom prilikom i mjesto koje nijedan vozač nikada nebi odbio. Kada je Kenny Roberts izabrao ostati kod kuće i gledati utrke umjesto voziti KR212, Rea je bio upisan da ga zamjeni. Ali Rea je priliku odbio kako bi nastavio testirati za 8 sati Suzuke. Nakon toga je crvena sila iz Bologne nazvala i ponudila mu mjesto Baylissovog teamskog kolege na tvorničkom Ducatiju. Nevjerojatno, Rea je i to odbio i odabrao višegodišnji ugovor sa Ten Kate Hondom na CBR-u 600 u svjetskom Supersportu. Kako bi neki rekli, „čudni su putevi Gospodnji“.

Max Neukirchner (25). Nakon što je prošao skoro nebrojeni broj Superbike teamova kroz zadnjih par godina, u 2008.-oj ćemo vidjeti njemca u Alstare Suzuki teamu, gdje će biti teamski kolega Fonsi Nietu. Neukirchner je važna osoba na Njemačkom tržištu što ga je možda zadržalo u svjetskom Superbikeu. Ali svejedno, njegov nastup na Corona Suzukiju u Magny Cours-u je bio nevjerojatan. Max je u Superpole-u stavio svog Suzukija na drugo mjesto, ispred Biaggia, a obje utrke je vozio sa vodećima. Do pada, naravno.


Michel Fabrizio (23).

Već veteran u WSBK-u, Fabrizo će reći doviđenja sporim C-team motorima i ostalim neugodnostima u 2008.-oj. Upravo on će biti teamski kolega Baylissu u Xerox Ducati teamu te će biti oboružan najboljim 1098R-om kojeg Corse može napraviti. On je još jedno mlado lice koje je iskalilo zanat na osrednjoj opremi kroz godine. Fabrizio konačno dobiva tvornički Superbike motor dok je još mlad i prije nego mu je duh slomljen užasno sporim motorima ili strojevima koji izgledaju kao nešto tek malo bolje od srednjoškolskog projekta sa sata tehničke kulture koji je pošao po zlu.

Lorenzo Lanzi je došao jako blizu do nirvane; mogao je postati talijan prvak na talijanskom motoru, ali ga je Corse konačno otpustio. Hoće li ovaj rimljan postati omiljeni sin talijanske tvornice i biti vjerni nasljednik Baylissa u Ducatiju? Ima sposobnost i priliku, sada se samo mora iskazati.


Zahvaljujem se HR Forumu na pisanom tekstu


Pozdrav Bjeli BB




čudna je čaršija ovo majstore moj
al' pregriz'o jezik ko kaže da nije lijepa
samo ovdje zaista možeš ostati svoj...


11/20/2007 3:57:46 PM   
Crnino Access no Access no Access 
Group: Moderator
Level:

Posts: 397
Joined: 2/10/2007
IP-Address: saved
offline


bice svasta iduce godine...
vec se radujem iducoj sezonifreuendes Smilie


11/20/2007 4:49:45 PM   
Registration necessaryRegistration necessary
Pages: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
AccessModerators
Reading: all
Writing: all
Group: general
none
Forum Overview » Motori » Moto sport » Imena koja ćete sigurno zamijetiti u 2008.-oj
Moto Desavanja Dijaspore
.: Script-Time: 0.133 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 2,528 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at