Group: Administrator Level:
Posts: 505 Joined: 2/5/2007 IP-Address: saved
| Kada smo vam prvi puta predstavili novu Hondu CBR 1000 RR čak niti najvjerniji Hondini obožavatelji nisu vjerovali da će im njihov omiljeni proizvođač priuštiti tako nešto. U međuvremenu su se strasti malo smirile tako da je krajnje vrijeme za ozbiljnije analize.
Prvo što nam uz neobičan dizajn na novom Firebladeu upada u oči je izvrsna završna obrada cijeloga motocikla. Izgleda da će novi model sa time zasjeniti sve motore koji su do sada napustile hale najvećeg proizvođača motocikala na svijetu. Uz to je nova estetska linija dokaz da je Honda krenula pustevima kojima se drugi sportski orijentirani pripadnici te klase još nisu usudili. Tako je i upadljivo kratka prednja maska znak da dizajn ne služi samo estetskim prohtjevima već da ujedno pokazuje i novi ustroj cijeloga motora, naime koncentraciju masa prema centru motocikla
U tu svrhu je nestala i druga karakteristika staroga modela a to su ispušni topovi ispod suvozačevog sjedala. Naime na stražnjem kraju se sa lakšim dodatnim okvirom da ušparati puno više nepotrebnih kilograma nego sprijeda. Ispušni topovi ispod sjedala, osim da sami podižu težište motora, zahtijevaju i stabilniju konstrukciju stražnjeg dijela okvira . Sve u svemu je Honda na novome okviru i dodatnim komponentama ušparala 4 kilograma.
Olakšanju cijeloga motora pridonosi i novi agregat. Sa povećanjem provrta za 1 mm su se stjenke između cilindara stanjile sa 6 na 5 mm. Sa većim provrtom su konstruktori dobili mjesta i za veće ventile koji su sada napravljeni od titana. Osim toga su prostori za sagorijevanje dobili također novi dizajn. Rezultat promjena na agregatu je 2.5 kg manje i 8 ks snaga više nego na starom modelu. 178 ks pri 12 000 okretaja u minuti.
Uz lakše naplate se na novom modelu mogu primijetiti još par novih komponenata. Prvo nam u oči upadaju monoblok kliješta sa konvencionalnim diskovima i "HESD" amortizer upravljača i normalno novi ispušni sustav. Biti će interesantno vidjeti dali će Hondini inženjeri sa ovim smjelim rješenjima, pogotovo što se tiče dizajna, osvojiti srca novih kupaca. Mi se moramo još malo priviknuti. Promjene naspram starom modelu:
1 mm veći provrt cilindara i 1.5 mm manji hod klipova Novi kovani klipovi Modificirana glava sa ventilima od titana Novi ispušni sustav Nova "anti-hoping" spojka Lakši okvir 11 mm duža stražnja vilica Kraći međuosovinski razmak Lakše naplate Monoblok kočiona kliješta
Tehnički podatci Motor 4T, četiri cilindra, vodom hlađeni, DOHC sa 16 ventila Zapremina 1000cmł Provrt x hod 76,0 x 55,1 mm Omjer kompresije 12,3:1 Vrhunska snaga 178ks (130,7 kW) pri 12.000/m in Okretni moment 113,8 Nm pri 8.500 min Napajanje gorivom ubrizgavanje ř 46 mm Paljenje TcI digitalno Mjenjač 6 brzina Stražnji prijenos lanac #530 Spojka višelamelarna u uljnoj kupci, mehaničko pokretanje Okvir aluminijski Kut glave okvira - Predtrag 96.3 mm Međuosovinski razmak 1405 mm Sloboda od poda 135 mm Prednji ovjes potpuno podešljiva izokrenuta vilica, Ř 43 mm Stražnji ovjes potpuno podešljivi monoamortizer Hod opruge sprijeda 120 mm Hod opruge straga 135 mm Gume sprijeda 120/70 ZR 17 (58W) naplate 3.50 X 17" Gume straga 190/50 ZR 17 (73W), naplate 6.00 X 17" Kočnice sprijeda dva diska ř 320-mm, monoblok kliješta sa 4 klipića Kočnice straga jedan disk ř 220-mm Visina sjedala 820 mm D x Š x V - Težina punoga motora 199 kg kapacitet tanka 17.7 L
edited by Bjeli BB on 9/30/2007 2:20:11 PM čudna je čaršija ovo majstore moj al' pregriz'o jezik ko kaže da nije lijepa samo ovdje zaista možeš ostati svoj...
|
|