SearchSearch CalendarCalendar GalleryGalleryAuction-PortalAuctionsMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend Passwordsend Password RegisterRegister

Forum Overview » Motori » Motori » Honda CBR 1000 RR 2008
Pages: (1) [1] »
Registration necessaryRegistration necessary
Honda CBR 1000 RR 2008
Bjeli BBno Access no Access first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Group: Administrator
Level:

Posts: 505
Joined: 2/5/2007
IP-Address: saved
offline


Kada smo vam prvi puta predstavili novu Hondu CBR 1000 RR čak niti najvjerniji Hondini obožavatelji nisu vjerovali da će im njihov omiljeni proizvođač priuštiti tako nešto. U međuvremenu su se strasti malo smirile tako da je krajnje vrijeme za ozbiljnije analize.




Prvo što nam uz neobičan dizajn na novom Firebladeu upada u oči je izvrsna završna obrada cijeloga motocikla. Izgleda da će novi model sa time zasjeniti sve motore koji su do sada napustile hale najvećeg proizvođača motocikala na svijetu. Uz to je nova estetska linija dokaz da je Honda krenula pustevima kojima se drugi sportski orijentirani pripadnici te klase još nisu usudili. Tako je i upadljivo kratka prednja maska znak da dizajn ne služi samo estetskim prohtjevima već da ujedno pokazuje i novi ustroj cijeloga motora, naime koncentraciju masa prema centru motocikla




U tu svrhu je nestala i druga karakteristika staroga modela a to su ispušni topovi ispod suvozačevog sjedala. Naime na stražnjem kraju se sa lakšim dodatnim okvirom da ušparati puno više nepotrebnih kilograma nego sprijeda. Ispušni topovi ispod sjedala, osim da sami podižu težište motora, zahtijevaju i stabilniju konstrukciju stražnjeg dijela okvira . Sve u svemu je Honda na novome okviru i dodatnim komponentama ušparala 4 kilograma.


Olakšanju cijeloga motora pridonosi i novi agregat. Sa povećanjem provrta za 1 mm su se stjenke između cilindara stanjile sa 6 na 5 mm. Sa većim provrtom su konstruktori dobili mjesta i za veće ventile koji su sada napravljeni od titana. Osim toga su prostori za sagorijevanje dobili također novi dizajn. Rezultat promjena na agregatu je 2.5 kg manje i 8 ks snaga više nego na starom modelu. 178 ks pri 12 000 okretaja u minuti.

Uz lakše naplate se na novom modelu mogu primijetiti još par novih komponenata. Prvo nam u oči upadaju monoblok kliješta sa konvencionalnim diskovima i "HESD" amortizer upravljača i normalno novi ispušni sustav. Biti će interesantno vidjeti dali će Hondini inženjeri sa ovim smjelim rješenjima, pogotovo što se tiče dizajna, osvojiti srca novih kupaca. Mi se moramo još malo priviknuti.

Promjene naspram starom modelu:


1 mm veći provrt cilindara i 1.5 mm manji hod klipova
Novi kovani klipovi
Modificirana glava sa ventilima od titana
Novi ispušni sustav
Nova "anti-hoping" spojka
Lakši okvir
11 mm duža stražnja vilica
Kraći međuosovinski razmak
Lakše naplate
Monoblok kočiona kliješta

Tehnički podatci

Motor 4T, četiri cilindra, vodom hlađeni, DOHC sa 16 ventila
Zapremina 1000cmł
Provrt x hod 76,0 x 55,1 mm
Omjer kompresije
12,3:1
Vrhunska snaga
178ks (130,7 kW) pri 12.000/m in

Okretni moment
113,8 Nm pri 8.500 min
Napajanje gorivom ubrizgavanje ř 46 mm
Paljenje TcI digitalno
Mjenjač 6 brzina

Stražnji prijenos
lanac #530
Spojka višelamelarna u uljnoj kupci, mehaničko pokretanje
Okvir aluminijski
Kut glave okvira
-

Predtrag 96.3 mm

Međuosovinski razmak 1405 mm
Sloboda od poda 135 mm
Prednji ovjes potpuno podešljiva izokrenuta vilica, Ř 43 mm
Stražnji ovjes
potpuno podešljivi monoamortizer

Hod opruge sprijeda 120 mm
Hod opruge straga 135 mm
Gume sprijeda 120/70 ZR 17 (58W) naplate 3.50 X 17"

Gume straga
190/50 ZR 17 (73W), naplate 6.00 X 17"

Kočnice sprijeda
dva diska ř 320-mm, monoblok kliješta sa 4 klipića

Kočnice straga
jedan disk ř 220-mm
Visina sjedala
820 mm
D x Š x V -
Težina punoga motora 199 kg

kapacitet tanka 17.7 L





edited by Bjeli BB on 9/30/2007 2:20:11 PM
čudna je čaršija ovo majstore moj
al' pregriz'o jezik ko kaže da nije lijepa
samo ovdje zaista možeš ostati svoj...


9/29/2007 5:48:17 PM   
Hondano Access no Access no Access 
Group: User
Level:


Posts: 200
Joined: 2/24/2007
IP-Address: saved
offline


klik-klik bo booooooofreuendes Smilie


10/15/2007 10:54:26 AM   
Sudono Access no Access no Access 
Group: User
Level:

Posts: 240
Joined: 2/13/2007
IP-Address: saved
offline


Jes lijepo na bolovanju biti


10/15/2007 11:34:32 AM   
Jasmin gsx-rno Access no Access no Access 
Group: User
Level:


Posts: 112
Joined: 2/13/2007
IP-Address: saved
offline





10/15/2007 11:18:28 PM   
Registration necessaryRegistration necessary
Pages: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
AccessModerators
Reading: all
Writing: all
Group: general
none
Forum Overview » Motori » Motori » Honda CBR 1000 RR 2008
Moto Desavanja Dijaspore
.: Script-Time: 0.141 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 1,569 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at